مقالات

بازار عطاری تهران کجاست ؟

بازار عطاری تهران کجاست

بازار بزرگ ادویه تهران کجاست ؟

بازار بزرگ ادویه تهران در منطقه 12، مرکز پایتخت واقع شده است. این منطقه به دلیل وجود بازار اصلی شهر تهران، یکی از شلوغ‌ترین مناطق در تهران است. بیشتر عمده‌فروشی‌های عطاری در بازار نوروزخان که یکی از قدیمی‌ترین بخش‌های بازار بزرگ تهران است، واقع شده‌اند. زیرپله نوروزخان در بین عطاری‌ها شناخته شده است و عطاری‌ها می‌‌توانند اقلام مورد نیاز خود مانند ادویه‌جات، سبزیجات خشک و گیاهان دارویی را از راسته عطاری‌ها تهیه کنند.

بازار بزرگ ادویه یا همان بازار عطاری تهران ، جایی که عطاری های بسیاری در آن در کنار هم قرار گرفتند و می توانید هر نوع از ادویه جات و گیاهان داروئی را پیدا کنید . علاوه بر این فضای بین کاسبان این راسته از بازار به گونه ای است که همگی نسبت به هم شناخت دارند و حتی بر بار ها و کالا های موجود یکدیگر تسلط نسبی دارند و به همین علت در صورتی که یک عطاری جنس مد نظر شما را موجود نداشته باشد ، می‌تواند به شما اطلاع دهد که آن محصول را از کدام همکار باید تامین کنید.

آدرس بازار عطاری تهران

تهران / خیابان پانزده خرداد / بازار بزرگ تهران / زیر پله نوروز خان / بخش عطاری ها

کیفیت و قیمت در عمده‌فروشی‌ها

کیفیت اقلام عطاری، یکی از مهم‌ترین عوامل برای افزایش فروش است. عمده‌فروشی‌هایی که اقلام باکیفیت‌تری را عرضه می‌کنند، مشتریان بیشتری دارند. قیمت، یکی دیگر از مسائلی است که عطاری‌ها هنگام خرید عمده به آن توجه می‌کنند. قیمت مناسب در کنار کیفیت بالا در افزایش اعتبار و فروش عمده‌فروشی تاثیر بسزایی دارند.

مزایا و معایب خرید ادویه از بازار ادویه تهران

خرید ادویه‌جات از بازار تهران مزایایی مانند خرید حضوری برای ساکنان تهران دارد اما احتمالاً با مشکلی نسبتاً بزرگ هنگام مراجعه به بازار ادویه تهران روبه‌رو خواهید شد. این منطقه در محدوده طرح ترافیک واقع شده است و در ساعات غیر طرح، ترافیک شدیدی را در خیابان‌های منتهی به بازار تهران تجربه خواهید کرد. همچنین، ممکن است مجبور باشید زمان زیادی را برای پیدا کردن اقلام مورد نظر خود صرف کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *